Prekių keitimas bei grąžinimas
Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti: Lietuvoje per 14 dienų; Europos sajungoje ir kitose šalyse per 30 dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į Jiji.lt parduotuvės ofisą Kaune (dėl atsiėmimo tiesiog paskambinti tel.: +37069969396), arba atsiųsti savo pasirinkto arba mūsų kurjerio paslaugomis vienu iš nurodytų adresų, Pirkėjui apmokant grąžinimo išlaidas. Kartu su grąžinama preke prašome pridėti prekių grąžinimo aktą. Siunta turi būti registruojama jei siunčiama Lietuvos paštu. Netinkamas, nekokybiškas su defektais prekes galite grąžinti per 14 dienų. Pinigus už Jūsų įsigytas prekes grąžinsime ne vėliau kaip per 14 darbo dienų. Negrąžinamos tik pristatymo išlaidos.
Jei prekės buvo pristatytos paštomatu - jas galite grąžinti bet kuriame Jums artimiausiame paštomate, nurodę kodą kurį gavote SMS žinute. Detalesnę instrukciją rasite čią - Siuntos grąžinimas per Post24 savitarnos terminalą.
Grąžinant OMNIVA paštomatu nurodykite adresa - Baltų pr. 18, Kaunas. Grąžinant LPEXPRESS - Žemaičių pl. 19 (Statoil), Kaunas.
Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje su etikete;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.